Off-roadowe Kawasaki 2010
Dodano: 2009-08-24 20:16:11
Autor: Łukasz "MXracer"


Kawasaki jest już gotowe do podjęcia wyzwania rzuconego przez największych rywali. Ma w tym pomóc nowa linia motocykli na rok 2010. Mimo, że konkurencja zagrała vabank, to zielona 250-ka i 450-ka wydają się być ciekawą alternatywą dla offroadowych maniaków.
 

KX450F
Nowy KX450F został przeprojektowany głównie w dwóch elementach: silniku i podwoziu. Inżynierowie Kawasaki ściśle współpracowali z fabrycznymi zawodnikami, redefiniując największego crossa. Nowy silnik został oparty na specyfikacji sparowanej z oczekiwaniami najlepszego w fabrycznej ekipie zielonych - Ryana Villopoto. Silnik jest już drugi rok z rzędu wyposażony w wtrysk paliwa, moc oddaje przez nowe sprzęgło, które poza sprawniejszą pracą, ma być także bardziej wytrzymałe.
W 450-te odświeżono zawieszenie. Motocykl ma się prowadzić łatwiej, a przede wszsytkim łatwo prowadzić się w zakrętach. W modelu 2010 nowy jest także wahacz. Grubsza i szersza w nowym modelu jest chłodnica.

Najważniejsze zmiany:
Nowy, inspirowany sportowym silnik
Ustawialne ECU
Nowe, lżejsze podwozie
Nowe przednie i tylne zawieszenie
Nowe sprzęgło


KX250F
Młodszy brat Kawy zastał poddany takim samym zabiegom. Ma być lżej, szybciej, łatwiej.
 
Najważniejsze zmiany:
Nowy, inspirowany sportowym, silnik
Nowe, lżejsze podwozie
Nowy, dwukomorowy widelec Showa pokryty warstwą tytanu
Nowy tylny amortyzator
Nowy tylny zawiech Uni-Trak


Pimp my KX85 / KX65 / KLX450R
Małe Kawasaki i KLX pozostają technicznie nietknięte. Zmianą podlega tylko design motocykli, które otrzymały nowe grafiki, czarne obręcze i podwójne siodło.

KFX450R / KFX700
KFX450R zmieni się tylko wizualnie. Kawasaki zdecydowało nie tykać KFX700, który niczym nie będzie odróżniał się od tegorocznego modelu.

Dodaj swój komentarz (kliknij)
statystyka