Autor: Informacja prasowa
Moda na skuter. Skuter jako uniwersalny środek transportu jest coraz bardziej popularny. Z roku na rok sprzedaż jednośladów w Polsce wzrasta. Młodzież zakochała się w skuterach i tłumnie przemierza na nich ulice miast i mniejszych miejscowości. Marzeniem młodych nie jest już motocykl po osiągnięciu pełnoletniości, ale skuter na trzynaste urodziny. O atutach tego środka komunikacji można by mówić wiele: jest zwinny, dynamiczny, pokona każdy korek, spala jedynie 2,5 litra paliwa na 100 km. Najważniejszym jednak jest fakt, iż skuter to idealna droga do poprawy kultury jazdy na polskich drogach, która wciąż pozostawia wiele do życzenia. Dzięki ograniczeniom prędkości zastosowanym w pojeździe o pojemności 50ccm, jego użytkowanie jest bezpieczne, a do jazdy wystarczy podstawowa znajomość kodeksu ruchu drogowego przyuczona podczas egzaminu na kartę motorowerową. Młodzi skuterzyści nabywają cennych doświadczeń i umiejętności, które w przyszłości przełożą się na rozważną i świadomą jazdę każdym środkiem transportu. Ogólnopolska Kampania Edukacyjna „Kierowco, spójrz w lusterko!” pod patronatem firmy ZIPP, która ruszyła w kwietniu, zaczyna przynosić rezultaty i kierowcy samochodów bardziej uważają na zwinne jednoślady, starając się nie stwarzać zagrożeń.
Polacy dostrzegli potencjał tkwiący w skuterach. Nikogo już nie dziwi biznesmen czy student poruszający się jednośladem. Pojawia się coraz więcej firm oferujących tanie chińskie skutery. Niestety nie wszyscy dbają o dobry wizerunek jednośladów, pomijając politykę posprzedażną.
- Bardzo cieszy fakt, iż w tym roku zaufało nam już 20.000 osób. Mamy dopiero środek sezonu, a już pokonaliśmy wynik roku poprzedniego (17.500 sprzedanych pojazdów w 2007 roku). Marka ZIPP cieszy się największą popularnością w Polsce nie tylko ze względu na przystępne ceny oraz odpowiednią jakość. Bardzo niezmiernie zależy nam na satysfakcji klienta również długo po zakupie. Dwu lub trzyletnia gwarancja jaką udzielamy na wszystkie pojazdy, zapewnia bezpłatny dostęp do 400 punktów serwisowych na terenie całej Polski. Posiadamy największy w kraju magazyn części zamiennych, dzięki czemu czas oczekiwania na wykonanie usługi został zmniejszony do minimum. Ogromnie zależy nam da bezpieczeństwie użytkowników skuterów. Dlatego postanowiliśmy włożyć wiele energii i kapitału w Ogólnopolską Kampanię Edukacyjną „Kierowco, spójrz w lusterko!”, by zwrócić uwagę wszystkim kierowcom na coraz częściej pojawiające się na drogach skutery. O wysokiej jakości i popularności naszych produktów świadczy fakt, że Zippy kupowane są za granicą w krajach Unii Europejskiej. Oprócz dobrej sprzedaży na Litwie i w Bułgarii w tym roku rozszerzyliśmy rynek na Czechy i Holandię. Mamy nadzieję, że moda na skutery zaleje całą Europę, a nasza firma będzie miała w tym swój udział. Warto bowiem promować skuter - niezwykle bezpieczny, ekonomiczny i nie zagrażający środowisku środek transportu – mówi Krzysztof Głodkowski prezes spółki ZIPP.