Autor: Informacja prasowa
Ku zadowoleniu nowych klientów i rozczarowaniu konkurencji największy importer chińskich pojazdów jedno i dwuśladowych nie wycofuje się z gry. Wręcz przeciwnie. Nadchodzące tygodnie udowodnią, że nie tak łatwo wykluczyć tak mocnego gracza z gry na polskim rynku. Nowości rynkowe, plany sportowe to tylko niektóre z wielu aktywności, jakie Firma Kingway planuje na nadchodzący sezon.
Wszechobecny w 2009 roku kryzys gospodarczy dotknął wielu producentów, importerów i sprzedawców. W szczególności dotyczyło to branży motoryzacyjnej. Wielu wykruszyło się, co silniejsi zacisnęli pasa, a przetrwali najwięksi i najmocniejsi.
Najbliższe spotkanie z firmą KINGWAY - inaugurujące sezon, planowane jest już od dawna, a będzie nim II Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów w Warszawie 19-21.02.2010
„Miniony sezon, pomimo złej sytuacji rynkowej był dla nas pozytywnym zaskoczeniem. W okresie od stycznia do grudnia 2009 udało nam się sprzedać łącznie 41.328 pojazdów. To mniej niż zakładaliśmy pod koniec 2008 roku, ale to i tak stawia naszą firmę na miejscu lidera w sektorze sprzedaży pojazdów importowanych do Polski. Zeszły rok pokazał, że dzięki dobrej polityce sprzedaży, konsekwentnym realizowaniu strategii wizerunkowej możemy utrzymać pozycje nr. 1. Mamy nadzieję, że rozpoczynający się właśnie sezon będzie pomyślny i owocny w nowe rynki zbytu. Planujemy kolejną ekspansję terytorialną, nie oddając jednak palmy pierwszeństwa konkurencji” – tak o planach na zbliżający się wielkimi krokami sezon mówi Zbigniew Skrzypczyk Prezes Kingway Motor Poland.
Oprócz kilku nowości, jakimi będzie chciał zaskoczyć Kingway na najbliższych targach, jest kontynuacja obranej w zeszłym sezonie drogi wizerunkowej w sportach wyczynowych.
„Będziemy dalej obecni w tych miejscach, gdzie udało nam się odnieść sukcesy. Niebieskie barwy Kingway pojawią się na WMMP, na quadowych rajdach przeprawowych. Planujemy dalszą, rozpoczętą z rozmachem identyfikacje marki Kingway z quadami sportowymi. Kto wie, może też pojawimy się w innych zawodach, nie mniej widowiskowych. Ale nie chciałbym teraz mówić o wszystkich planach. Nie byłoby zaskoczenia. Konkurencja nie śpi.” - nad strategią marketingową i wizerunkową czuwać będzie podobnie jak w latach ubiegłych Piotr Dusza Dyrektor marketingu Kingway Motor Poland.
Sezon już za parę tygodni będzie rozpoczęty. Póki co zapraszamy Państwa do odwiedzenia naszego stoiska numer 39A w kompleksie wystawienniczym MT Polska przy ulicy Marsa 56 w Warszawie.
Będziemy obecni w pełnym składzie Kingway Motor Poland wraz z zaproszonymi do nas na stoisko gośćmi, którzy rozpoczną z nami i z Państwem nowy sezon.