nowodwor
Kampania społeczna po amerykańsku
Dodano: 2009-05-05 11:10:21
Autor: Karol "Rookie"



W Polsce Policja rozpoczęła głośno komentowaną i bardzo kontrowersyjną kampanię społeczną, mając zdyscyplinować motocyklistów. Idzie wiosna, będą warzywa – wywołała burzę i na pewno nie przyczyniła się do polepszenia relacji między Policją a właścicielami 2oo. Akcję można komentować indywidualnie. Ci bardziej rozbrykani zareagują na nią jak czerwona płachta na byka, czyli zupełnie inaczej niż zakładali pomysłodawcy. Inni, bardziej rozsądni wezmą to co najcenniejsze.


Ale przecież można inaczej. Widzieliście już kampanie anielskie, bardzo profesjonalne, spektakularne, czasami mocne, ale przede wszystkim akceptowane przez grupę docelową i Brytyjczyków. Tym razem zobaczcie jak z tym tematem poradził sobie amerykański stan Utah. Oto kilka ciekawych przekazów, zbudowanych wokół hasła „Jedź rozważnie”. Chyba propozycja z USA jest ciekawa, prawda? Na pewno zauważalna, między innymi poprzez trochę przekorny humor tych reklam.

Dodaj swój komentarz (kliknij)
statystyka