Gazeta Wyborcza z magazynem Red Bulletin
Dodano: 2010-03-06 17:54:20
Autor: Informacja prasowa


Agora i Red Bull nawiązały współpracę, dzięki której w każdy pierwszy wtorek miesiąca razem z „Gazetą Wyborczą” będzie dystrybuowany wyjątkowy magazyn lifestyle’owy „Red Bulletin”. Pierwszy numer pisma trafi do rąk czytelników „Gazety” 6 kwietnia.


„Red Bulletin – prawie niezależny magazyn” to polska wersja międzynarodowego pisma marki Red Bull, które opisuje szeroko pojętą kulturę i nowoczesny styl życia, w tym zdobywające coraz większą popularność sporty ekstremalne.

Na łamach 100-stronicowych kolorowych numerów, wydawanych na błyszczącym papierze, prezentowane są wiadomości ze świata sportu, muzyki, sztuki, kuchni, mody, filmów i podróży autorstwa cieszących się międzynarodową sławą dziennikarzy, fotografów, rysowników oraz pisarzy.  Kolejne numery magazynu będą dostępne z „Gazetą” w miesięcznym nakładzie około 360 tys. egzemplarzy.

- Ekstremalna wspinaczka wysokogórska, szczególnie zimą, to był w Polsce przez lata sport niemal narodowy. Dziś zainteresowanie ekstremalnymi dyscyplinami rozszerza się z roku na rok i obejmuje co raz to nowe obszary. Tym bardziej cieszymy się więc z możliwości wspierania projektu „Red Bulletin”, który podejmuje tę tematykę na swoich łamach, obok licznych treści lifestylowych - mówi Wojciech Fusek Dyrektor Wydawniczy „Gazety Wyborczej" i Wydawca Obszaru Sport w Agorze. - Jesteśmy przekonani, że ten interesujący, nowatorski magazyn zainteresuje osoby od dawna czytające „Gazetę Wyborczą”, jak również przyciągnie kolejnych czytelników.

- Cieszymy się z możliwości dołączenia „Red Bulletina” do oferty „Gazety”. Polska jest siódmym z kolei krajem, w którym dostępna będzie lokalna wersja magazynu „Red Bulletin” wydawanego przez Red Bulletin GmbH - dodaje Katarzyna Kolanowska, dyrektor promocji „Gazety Wyborczej”.

Pierwszy numer miesięcznika ukazał się w Austrii pod koniec 2007 roku. Pozytywne recenzje zainspirowały inne państwa do wydania własnych wersji. „Red Bulletin” zdobył już popularność w Austrii, Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, na początku tego roku pojawił się także w Nowej Zelandii oraz RPA. Łączny nakład „Red Bulletina” w skali globalnej, wraz z polskim wydaniem, to 3,1 mln egzemplarzy.

Dodaj swój komentarz (kliknij)
statystyka