nowodwor
WOMEN RIDE, czyli Dziewczyny Jeżdżą - nowa akcja promocyjna FIM
Dodano: 2010-03-04 16:01:40
Autor: Magdalena Grass Witt


Leslie Porterfield (Mistrzyni Świata Rekordu Prędkości), Livia Lancelot (Mistrzyni Świata FIM Kobiet w Motocrossie) i Laia Sanz (Trialowa Mistrzyni Świata FIM) zostały twarzamu nowej kampanii FIM "WOMEN RIDE” (Kobiety Jeżdżą), która ma promować kobiety jeżdżące na motocyklach.

 
Kampania ta jest owocem wspólnego projektu FIMowskiej Komisji ds. Kobiet w i Działu Marketingu i Komunikacji. Ma na celu poszerzenie grona społeczności motocyklowych, ze szczególnym podkreśleniem rosnącej roli kobiet w świecie motocyklowym, a także wpłynąć na zmianę postrzegania motocyklizmu m.in. poprzez promowanie znanych kobiet jako ambasadorów FIM.
 
Pierwszy etap zaplanowanej kampanii wyjaśnia prawdziwy powód, dlaczego kobiety zaczynają swoją przygodę z motocyklami: kierują się swoimi emocjami! Kampania będzie promowana poprzez FIM’owskie kanały komunikacji (FIM-LIVE.COM, FIM Magazyn Ride With Us!, FIM kanał YouTube, FIM TV Magazine - FIM Moto Show) oraz podczas zawodów rozgrywanych pod auspicjami FIM.
 
Akcję "WOMEN RIDE” będzie promował także w branżowych mediach, jak również mediach kierowanych tylko do kobiet.

Olivier Godallier (FIM Dyrektor Marketingu i Komunikacji):
"Kobiety są coraz liczniej obecne w świecie motocykli. Trend ten ma coraz  silniejsze odzwierciedlenie w działaniach całego przemysłu, kierującego coraz więcej produktów właśnie do tej grupy. Jesteśmy dumni, że w 2010 roku FIM wprowadza kobiety w centrum zainteresowania nowym projektem – Mistrzostwami Świata Kobiet w Enduro, a także po raz pierwszy w realizując dedykowaną kampanię informacyjną, której pierwszy odcinek mamy przyjemność zaproponować dzisiaj."

Dodaj swój komentarz (kliknij)
statystyka